Kundeserviceskolen

Ønsker du å skape bedre resultater gjennom dine møter med andre mennesker?

Fagkunnskap og produktkunnskap har de fleste i dag, men vi lærer deg alt det som mange tar for gitt at vi kan, men som vi kanskje aldri har lært noe om, nemlig praktisk kunnskap om mennesker! Hva som gjør at vi misforstår hverandre, trigges av hverandres væremåter og hvordan ulike forventninger kan skape katastrofale resultater.

Hvordan skaper vi tillit eller bygger relasjoner både på kort og lang sikt? Og hvordan kan vi møte alle typer mennesker og utfordrende situasjoner? Hvordan kan vi lære oss mer bevisst kommunikasjon og atferd som er viktige egenskaper for å lykkes individuelt i vår jobb?

Estimert gjennomføringstid: 2-3 timer
Krav til forkunnskaper: Ingen

Er dere en gruppe og ønsker dette kurset som et bedriftsinternt program? Ta gjerne kontakt med oss på bestilling@cimple.no for mer informasjon og et godt tilbud.

kr 2.900

Slik bestiller du

  • Påmelding

    Når du er klar til å bestille klikker du på "Meld på" knappen, eller send gjerne en manuell bestilling til bestilling@cimple.no

  • Kort eller faktura?

    I neste steg skriver du inn dine detaljer og velger om du ønsker å betale med kort eller faktura.

  • Bekreftelse

    Umiddelbart etter din bestilling får du tilsendt en ordrebekreftelse per e-post, og innen kort tid får du tilsendt brukernavn og passord.

Om kurset

Å yte service er ikke alltid like lett!

I dette kurset lærer du å forstå mennesker bedre for å kunne yte mer personlig service. Vi bruker relasjonskompetanse og kommunikasjon som verktøy for å yte service overfor kunder og kollegaer, gjennomføre gode kundemøter, håndtere klager og skape gode kundeopplevelser.

Ønsker du å skape bedre resultater gjennom dine møter med andre mennesker?

Fagkunnskap og produktkunnskap har de fleste i dag, men vi lærer deg alt det som mange tar for gitt at vi kan, men som vi kanskje aldri har lært noe om, nemlig praktisk kunnskap om mennesker! Hva som gjør at vi misforstår hverandre, trigges av hverandres væremåter og hvordan ulike forventninger kan skape katastrofale resultater.

Hvordan skaper vi tillit eller bygger relasjoner både på kort og lang sikt? Og hvordan kan vi møte alle typer mennesker og utfordrende situasjoner? Hvordan kan vi lære oss mer bevisst kommunikasjon og atferd som er viktige egenskaper for å lykkes individuelt i vår jobb?

Du vil lære om:

  • Hvordan du kan yte service i utfordrende situasjoner
  • Forstå ulike kundetyper og kundesituasjoner
  • Hvilke forventninger kunder har til service
  • Hvordan du bygger kunderelasjoner som skaper tillit på kort og lang sikt
  • De ulike fasene i et kundemøte
  • Hvordan vi kan kommunisere i utfordrende situasjoner
  • Hvordan du håndterer klager på en lønnsom måte
  • Hvordan yte service og samtidig ta vare på seg selv
  • Hvordan du kan skape en god kundeopplevelse
  • Og mye mer

Kurset inneholder følgende tema:

  • Service
  • Kunder
  • Relasjoner
  • Kundemøte
  • Kommunikasjon
  • Klagehåndtering
  • Kundeopplevelse

Praktisk informasjon

  • E-læringskurs med full tilgang i 6 måneder.
  • Kan tas på mobil, nettbrett og PC/Mac
  • Antall leksjoner: 7
  • Estimert gjennomføringstid: 2-3 timer
  • Kursmodulen inneholder leksjoner med læringsmål, video, støttetekst, spørsmål og avslutningsvis en booster quiz
  • Leksjonene er korte og kompakte, med video som hoveddel av læring, og varigheten på en leksjon er 10-15 minutter
  • Du får kursbevis etter avsluttet kurs

Bedriftsinternt?

Er dere en gruppe og ønsker dette kurset som et bedriftsinternt kursprogram?

Vi har svært dyktige og erfarne fagpersoner, forelesere og pedagoger som har lang erfaring med bedriftsinterne kursprogram.

Send gjerne en mail til bestilling@cimple.no eller ring oss på 468 876 54 for mer informasjon.